Fietsen 🚴

18 augustus 2023 - Thüringer Wald, Duitsland

Na weer een lekkere relaxte ochtend wilde ik enthousiast gaan fietsen

Ik had een houder voor mijn mobiel, moest ik "even" bevestigen, er ging een aansluiting kapot,dus werd het alternatief ductape 🤣

En toen fietsen berg stukje, toen flink stuk naar beneden, dat ging lekker snel. Alleen toen weer omhoog dat lukte niet 😬🤣, het zijn erg steile bergen, dus werd het weer lopen, ben teruggegaan naar de camping en en in de schaduw neergeploft op mijn stoel.

Ik heb gemerkt dat ik erg slechte conditie heb, wordt tijd om  daar wat mee te gaan doen.

1. Ma:
    18 augustus 2023
    Het is even schakelen nu..van gewoon naar je werk gaan en toch ook veel zitten…om nu steile bergen op te fietsen..dat is niet raar hoor..😉 de ochtend was in ieder geval relaxed!
    Morgen gewoon kijken wat er mogelijk het is natuurlijk ook warm. Niet gek hoor even schakelen naar een ander ritme..
    Gewoon iedere dag kijken wat is handig dat is het beste en je krijgt zo vanzelf conditie als je iedere dag een stukje gaat fietsen of wandelen in de ochtend of avond😉

30 graden is best warm natuurlijk! Dus de ochtenden benutten als het nog niet zo warm is..
    In het zuiden nemen de meeste mensen in de middagen rust..

Succes ermee en we zijn benieuwd naar morgen! 🚲