Maandag - 6e dag

21 augustus 2023 - Wutha-Farnroda, Duitsland

In de ochtend moest ik al op tijd weer bellen naar de wegenwacht zodat de ADAC zou komen, ik had alleen weer dat mijn telefoon ik niet kon bellen. Gelukkig kon ik bellen bij de camping eigenaar.

Een andere gast gaf mij later de tip om het automatisch kiezen van telecom netwerk uit te zetten en er 1 van te kiezen, dat was de gouden tip, hiermee was het probleem opgelost 🥳🥳

De ADAC medewerker was erg vriendelijk en behulpzaam en nog kundig ook, hij wist het probleem te vinden: een gat in de turboslang, advies was om dit te laten repareren voordat ik naar Nederland terug ga rijden.

Naar een garage in het dorp geweest, die verwees mij naar een officiële Ford dealer, de ANWB weer gebeld voor een geschikte dealer, de camping eigenaar heeft gebeld om in het duits de situatie uit te leggen, ik moest daarop een e-mail sturen met foto's van het probleem.

Ik heb een goede offerte gekregen en nu wordt morgen mij bus gemaakt voor een goede prijs en heb ik daarna weer rust en zekerheid.

In de middag ben ik bezig geweest met het afbreken van mijn tent (ik ben namelijk tot de conclusie gekomen dat ik momenteel niet blij wordt van het slapen in een tent, ik heb een kamer op het terrein kunnen regelen, dat geeft mij meer rust)

Naar Eisenach geweest voor wat winkels en op de terugweg kwam ik nog mooie koeien tegen, dus even gestopt voor een paar foto's:

DSCN9570DSCN9572DSCN9573

1. Ma:
    21 augustus 2023
    Gelukkig is alles goed gekomen en kun je morgen de auto laten maken en nog even verder genieten van de omgeving en de kamer met een beter bed!
    Fijn dat je zo geholpen bent.
    Welterusten en tot morgen 🥰