31 mei 2023

31 mei 2023 - Ardennen, België

Vandaag was mijn route:

Gulpen - Vaals (3 landen punt) - Belgische Ardennen - Watervallen van Coo - Ingeldorf Luxemburg

Ik heb vandaag heerlijk genoten van de prachtige natuur.

Vanuit Wijlre naar Gulpen gegaan voor wat boodschappen, deze 2 foto's zijn in de omgeving van Gulpen:

DSCN8861  DSCN8860

Daarna doorgegaan naar het 3 landenpunt bij Vaals. Genoten van het mooie uitzicht over de drie landen.

Enkele foto's vanaf de uitkijktoren:

DSCN8869 DSCN8872 DSCN8862DSCN8866

Vanuit Vaals mijn weg vervolgd richting Luxemburg via de Belgische Ardennen.

Met een stop bij de watervallen van Coo, daar heerlijk rondgewandeld en foto's gemaakt, op sommige foto's zelfs een regenboog bij het water

DSCN8926DSCN8894DSCN8910

In Coo frietje gegeten en mijn reis vervolgd naar Camping de Gritt, Ingeldorf, Luxemburg.

Het was ook dit stuk een mooie reis door vele bochten, steile hellingen omhoog en omlaag.

Rond 19.30 kwam ik aan op mijn eindbestemming van deze dag, een mooie camping onderaan een berg langs een rivier.

Nadat ik mijn bus op de camperplek had geïnstalleerd nog gaan wandelen, de omgeving wat verkennen.

DSCN8943 DSCN8941DSCN8946DSCN8938DSCN8936

Op terugweg een aardbeien ijsje gehaald en achter mijn computer gegaan voor reisverhaal en de foto's